top of page
חיפוש

מסעדות צ'כיות מומלצות בפראג

האוכל הצ'כי נהדר, משביע ומשמח, אבל היכן הכי כדאי לאכול אותו? חילקתי את התשובה לשלוש קטגוריות של מסעדות בפראג: עממי, יוקרתי, ומותאם לקהל הישראלי. בגלל שחלק מהמסעדות מוכרות ומבוקשות, מומלץ להזמין מקומות מראש, וצירפתי קישורים לאתרים שלהם כדי להקל על תהליך ההזמנה. (מדור קולינריה ומסעדות).



ארוחה קלאסית במסעדה בפראג תמיד תכלול כוס בירה בצד
פוטרפנה הוסה - מסעדה צ'כית עממית בפראג

עממי: האוכל הצ'כי הקלאסי הוא קודם כל אוכל של פאבים, המוגש לצד בירה, אך אפשר כמובן גם להזמין שתייה קלה או מים לצד האוכל. ברחבי העיר יש סניפים של רשתות מוכרות ופופולריות של פאבים צ'כים עם אוכל נהדר ושירות סבלני יחסית שמורגל לתיירים מרחבי העולם. Potrefená Husa למשל היא רשת יחסית קטנה ששייכת למבשלת הבירה הגדולה בפראג. רשת נוספת היא Kolkovna שמגישה בירת פילזנר, שהיא גאוות הבירה המקומית. אם אתם מעוניינים במקום יותר דינמי אפשר ללכת לאחד הפאבים של Lokal, שבאווירה קצת יותר צפופה וצעירה למי שמעוניין לשתות יותר בירה. אפשר ללכת למסעדות הללו בספונטניות לארוחת צהרים או ערב. לרוב לא צריך להזמין מקום, ואם במקרה המקום מלא אפשר להמשיך לאחד הפאבים האחרים שפזורים ברחבי פראג. הוספתי את הלוגו של המסעדות כדי שיהיה לכם קל למצוא אותן תוך כדי טיול בעיר.


מסעדות צ'כיות עממיות בפראג

יוקרתי: פראג ספגה השפעה רבה מתרבות בתי הקפה של וינה, וישנם מספר בתי קפה יוקרתיים של פעם שמציעים את מיטב המטבח הצ'כי, וגם יכולים להקסים את חובבי העיצוב והאמנות. אפשר לשבת שם לארוחות בוקר, קפה ומאפה או לארוחה רחבת ידיים. חוץ מהמנות המפוארות, תהנו גם מהפאר של פראג מלפני למעלה ממאה שנה, בקישוטים ועיטורים של פעם. המסעדה היפה מביניהן היא Cafe Imperial, שכולה מקושטת בקרמיקה בסגנון אר-נובו. בצד השני של הנהר, ממש ליד האי קמפה, יש את מסעדת Cafe Savoy שמוכרת מאוד בזכות הקינוחים המיוחדים שלה. בנוסף יש את Cafe Louvre, שהוא בערך שילוב שבין מסעדה יוקרתית לעממית. לשם לרוב לא צריך להזמין מקום אלא פשוט לחכות לשולחן.



קפה אימפריאל - מסעדה יוקרתית מומלצת בפראג

מותאם לקהל הישראלי: ברובע היהודי יש את מסעדת הגולם המפורסמת, שמכינה אוכל צ'כי לצד אוכל ישראלי. המסעדה מקפידה לא לערב בשר וחלב, ולא כוללת בשר חזיר שנפוץ במנות צ'כיות רבות. בנוסף, המסעדה מגישה גם מרק בלחם שתיירים אוהבים לנסות.


גולש צ'כי עם קופתאות שטוחות, אוכל צ'כי טיפוסי
מסעדת הגולם ברובע היהודי

טיפ נוסף בקשר להזמנה במסעדה צ'כית או בכלל מסעדות בפראג - במסעדות רבות יש תפריט יומי שבו מציעים מנה שהיא קצת יותר זולה ותגיע יותר מהר כי כבר התכוננו להכנתה מראש. לא תמיד התפריט הזה מופיע באנגלית, אז אפשר לשאול את המלצר בקשר ל-Daily menu.


רוצים לגלות עוד מפראג היפה? הזמינו סיור בפראג בהדרכתי ותכירו את כל מה שיפה ומרתק בעיר היפה באירופה.


 

וואטסאפ למטייל בפראג

רוצים עוד המלצות אישיות על פראג היפה?

הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של פראג בצבעים עם דור, לחצו על הכפתור ותמצאו את כל הטיפים וההמלצות למטייל בפראג!




 

bottom of page