top of page
חיפוש

צ'יינג'ים והמרת כספים בפראג

למרות שצ'כיה היא חלק מהאיחוד האירופי, המדינה בחרה שלא להצטרף לגוש היורו, אלא להישאר במטבע המקומי שלהם הנקרא קורונה. בפראג ניתן להסתדר כמעט בכל עסקה באמצעות כרטיס אשראי, ובכל זאת מומלץ ליתר ביטחון לטייל עם המטבע המקומי. מספר מצומצם של מקומות יאפשרו תשלום ביורו, אך לרוב תמורת עמלת המרה לא אטרקטיבית. מי שמעוניין להחליף כספים בפראג יכול לעשות זאת במספר צ'יינג'ים מומלצים במקומות מרכזיים בעיר. (חשוב לדעת)



אזהרות


קודם כל, יש להיזהר לא להחליף כסף ברחוב. מדובר בתרמית שבה מציעים לתיירים להחליף כסף במחירים טובים, אך למעשה מדובר בשטרות של מדינות אחרות, לרוב מבלרוס, ובגלל האינפלציה באותן מדינות הערך של השטרות נראה גבוה אך למעשה אפסי.


בנוסף, כל צ'יינג' יכול לקבוע את מחיר העמלה תמורת ההמרה, ויש שגובים מחירים גבוהים במיוחד. לכן, מומלץ לפני כן לוודא דרך גוגל את ערך הכסף שאתם מעוניינים להמיר ורק אחר כך לבדוק עם מדובר בהצעה טובה. אפשרות אחרת היא ללכת לצ'יינג'ים המומלצים שבכתבה שמציעים עמלות הרבה יותר קטנות מרוב הצ'יינג'ים בפראג.


מאיזה מטבע להמיר?


חלק מהצ'יינג'ים מציעים המרות משקלים לקורונות צ'כיות, אך באופן כללי עדיף להמיר מיורו או דולרים. ככל שהמטבע יותר נסחר בעיר כך המחירים עבור המרתו יכולים להיות יותר תחרותיים.



צ'יינג'ים בפראג
קורונה צ'כית

רשימת צ'יינג'ים מומלצים בפראג


כתבתי רשימה קצרה של צ'יינג'ים מומלצים שמציעים המרות כספים בתעריפים נוחים ובמקומות מרכזיים בעיר שבהם כל תייר עובר, כך שיהיה לכם פשוט במיוחד למצוא אותם. לנוחיותכם, הוספתי גם תמונות של המקומות.



ליד כיכר וצלב: MI RYMAS EXCHANGE, כתובת: Jindrisská 832.


בין העיר העתיקה לרובע היהודי: eXchange, כתובת: Kaprova 14/13.


קניון פלדיום: Alfa Prague, כתובת: Namesti Republiky 1078/1 (שימו לב שהצ'יינג' לא נמצא בתוך הקניון, אלא בכניסה נפרדת משמאל לכניסה הראשית. אפשר לראות שם בבירור כניסה לצ'יינג').




 

וואטסאפ למטייל בפראג

רוצים עוד המלצות אישיות על פראג היפה?

הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של פראג בצבעים עם דור, לחצו על הכפתור ותמצאו את כל הטיפים וההמלצות למטייל בפראג!




 

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page