top of page
חיפוש

מוזיאונים לילדים בפראג

טיולי משפחות בפראג לא מורכבים מדי לתכנון. פראג יפה לשיטוט ובעלת פארקים וגנים רבים, ותמיד אפשר לשנות אווירה בין המוזיאונים ברחבי העיר שמותאמים לילדים. כך שאם יורד גשם או פשוט אתם רוצים לנסות אטרקציה לגיוון הטיול, אפשר לקפוץ למוזיאון המומלצים ברשומה. (פראג עם ילדים)



מוזיאון האשליות הפנטסטיות

בפראג יש כמה מוזיאונים עם מיצבים אינטראקטיביים שמראים אשליות אופטיות והזדמנויות משעשעות לתמונות. מניסיוני, מוזיאון האשליות הפנטסטיות הוא המעניין מכולם. המוזיאון לא גדול ואפשר למצות אותו אחרי שעה, ויש לו ערך מוסף עם הסברים לילדים שיבארו את המסתורין מאחורי התעתועים שמקסימים את הילדים. בנוסף, ממש מתחת למוזיאון יש קונדיטוריה מעולה בשם מישאק (Myšák) שאפשר להמשיך לשם אחרי הביקור במוזיאון.

כתובת: Vodičkova 31


פראג עם ילדים
מוזיאון האשליות הפנטסטיות בפראג

המוזיאון הטכני

אם יש לכם ילדים קצת יותר גדולים שמתעניינים במדע ובמיוחד בכלי רכב, המוזיאון הטכני יהיה מאוד מעניין עבורם וגם עבורכם. המוזיאון לא נועד לילדים בלבד, אבל הוא מרשים ומעניין מאוד לכל הגילאים. גולת הכותרת של המוזיאון הוא אולם ענקי עם מבחר כלי רכב מכל הסוגים ומכל התקופות שאפשר לשוטט בו לאורך ולגובה, ולבחון בו מכוניות, רכבות, מטוסים ועוד. בנוסף, יש תערוכות בנושאים רבים שמסקרנים ילדים כמו צילום, אסטרונומיה ושעונים. המוזיאון לא נמצא במרכז העיר ותצטרכו הסעה למקום, אך לאחר ביקור בו אתם יכולים ללכת לפארק לטנה ולרדת במדרגות לעבר הרובע היהודי.

כתובת: Kostelní 1320/42


פראג למשפחות
המוזיאון הטכני

גלריית דמויות הפלדה

רחוב צלטנה (Celetná) היוצא מכיכר העיר העתיקה מוכר כרחוב של אטרקציות לילדים ולכל המשפחה. יש שם מוזיאון שוקולד, מוזיאון בובות שעווה, דוכני אוכל תיירותיים וחנויות מזכרות רבות. מבין המקומות הללו, אני הכי אוהב ללכת עם הילדים שלי לגלריית דמויות הפלדה, שמכיל שתי קומות של מיצבים מפלדה ממוחזרת. משום שמדובר בפלדה, זהו מוזיאון חוויתי של "כן לגעת", ואפשר לשחק ולהצטלם עם התערוכה. בין השאר, יש שם מכוניות מוגזמות, גיבורי על, מפורסמים ואפילו מיניונים מפלדה.

כתובת: Celetná 15


מוזיאונים בפראג
גלריית דמויות הפלדה

מוזיאון הלגו

בנוסף, ממש בין העיר העתיקה לעיר החדשה יש מוזיאון לגו קטן וחמוד. יש בו תערוכה מגוונת של דגמים רבים וגם משחקיית לגו פשוטה לילדים.

כתובת: Národní 362/31



 

וואטסאפ למטייל בפראג

רוצים עוד המלצות אישיות על פראג היפה?

הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של פראג בצבעים עם דור, לחצו על הכפתור ותמצאו את כל הטיפים וההמלצות למטייל בפראג!




 

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page