top of page
חיפוש

פראג עם ילדים: אטרקציות מרכזיות

בפראג יש הרבה אטרקציות ופעילויות עם ילדים. אפילו בלי תכנון מורכב מידי, אפשר לבלות יומיים עם פארק המים וגן החיות שכל אחד מהם יכול למלא יום שלם. לכן, אתחיל בשני המקומות הללו, ואמשיך בעוד רעיונות מעניינים למשפחות המטיילות בפראג (מדור פראג למשפחות).



פארק המים Aquapalace

פארק המים אקווה פלאס נחשב לאחד האטרקיות הפופולריות למטיילים עם ילדים. הוא נמצא במרחק של כחצי שעה נסיעה ממרכז העיר. רובו מקורה כך שאפשר ללכת אליו בכל יום במהלך השנה. בפארק תמצאו מגלשות רבות, מספר בריכות עם משחקי מים לכל הגילאים, וגם סאונה וספא למבוגרים. לפארק יש גם בית מלון, ואפשר ללון שם ולנצל את פארק המים לכמה ימים ולשלב את השהות עם טיול כוכב ברחבי המדינה.


אטרקציות לילדים בפראג
פארק המים Aquapalace

גן החיות Prague Zoo

גן החיות בפראג נחשב לאחד הטובים באירופה, ובמרחב גדול מאוד אפשר לראות שלל חיות כולל דובי קוטב, אריות, אורנג אוטנג ועוד. בנוסף, במקום יש מספר מסעדות טובות ולא יקרות, וגם גינות משחקים לילדים ואף בריכה קטנה ופינת ליטוף. בקיץ הביקור בגן החיות הוא רעיון מושלם לטיול עם ילדים בפראג. מנגד, בימי החורף הקרים הדעות חלוקות אם כדאי להגיע לשם כשיותר קשה לשוטט במקום והחיות קצת פחות פעילות. עם זאת, משום שיש שם גם ביתנים ניתן לטייל בגן החיות גם בימים קרים יותר. מתחם גן החיות כל כך גדול שאפשר לבלות בו יום שלם. אם נשאר לכם זמן, אפשר גם ללכת לארמון טרויה שנמצא ממש מול הכניסה הראשית ולטייל בחצר הגדולה ובאולמות המרהיבים מבפנים.


ניתן להגיע לגן החיות בתחבורה ציבורית או באמצעות שייט. לדעתי שתי האפשרויות הללו מסורבלות מידי ולא מספיק מונגשות לתיירים. משום שגן החיות לא נמצא במרכז העיר אני ממליץ להגיע לשם באמצעות מונית או דרך האפליקציה בולט. זו אפליקציית הסעות שאני מאוד ממליץ להוריד לפני הנסיעה לפראג, שתעזור לכם להנייד גם לשדה התעופה ולעוד אטרקציות מעניינות בעיר.


פראג למשפחות
גן החיות בפראג

חנות הצעצועים The Playground

בלב העיר יש חנות צעצועים בת שתי קומות שמשלבת מרכז בידור עם אטרקציות לכל המשפחה. אמנם המחירים שם לא זולים, אך כיף ללכת לשם ולהוציא אנרגיה על קרוסלת הסוסים הנוסטלגית, מגלשה ענקית, פינת טבע של פרפרים, מבוך מראות מבלבל ומצחיק ופעילויות נוספות.

כתובת: Na Příkopě 854/14


גנים ופארקים

כמחצית משטחה של פראג הם שטחים פתוחים! ברחבי העיר יש גנים, פארקים, ואפילו אזורים מיוערים שיתאימו לשיטוט עם ילדים. מבין הפארקים היפים שמשלב גם טבע יש את פארק הבייזדה שכולל גם גינות משחקים קטנות שיתאימו לילדים קטנים ולפעוטות. מי שרוצה ללכת לגן יפה במרכז ומגיע בחודשים החמים יכול לטייל בגן וולנשטיין ולהראות לקטנים כיצד חיו נסיכים ונסיכות.



פראג עם ילדים
גן וולנשטיין

מוזיאונים לילדים

בפראג אפשר למצוא גם מוזיאונים לילדים שיעזרו לכם לשנות אווירה ולהתרענן בין השיטוטים בעיר. המוזיאון האהוב עלי מביניהם הוא המוזיאון הטכני, והוא אינו לילדים בלבד. הוא כולל אולם ענקי עם רכבים מכל מיני סוגים לאורך ההיסטוריה, כולל רכבות, מכוניות, מטוסים ועוד.


חוץ מהמוזיאון הטכני, מומלץ ללכת למוזיאון האשליות הפנטסטיות, מוזיאון החושים וגלריית דמויות הפלדה.


מוזיאונים בפראג לילדים
המוזיאון הטכני

טיפ אחרון: מתוקים וקינוחים בפראג

כדאי לדעת שהמטבח הצ'כי עשיר בקינוחים טעימים ומיוחדים, ואפשר לטייל בין מיטב הקונדיטוריות של העיר שכל ילד יאהב.


מתוקים בפראג
פראג בורכה במתוקים רבים וטעימים


 

וואטסאפ למטייל בפראג

רוצים עוד המלצות אישיות על פראג היפה?

הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של פראג בצבעים עם דור, לחצו על הכפתור ותמצאו את כל הטיפים וההמלצות למטייל בפראג!




 


פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page